general

Torghatten vant anbudet Vennesund – Holm

Helgelands Blad • 23 Jun 2026, 17:00

Torghatten Midt skal drive sambandet Vennesund – Holm de neste 13 årene. Det melder Nordland fylkeskommune i ei pressemelding. – Torghatten driver sambandet i dag, og vil gjøre en like god jobb videre. At kontrakten inngås nå, gir både forutsigbarhet og trygghet om at det blir stabil og god drift i dette sambandet også de […]

Denne saken Torghatten vant anbudet Vennesund – Holm er hentet fra Helgelands Blad.

Les originalartikkelen

Relaterte artikler etter nøkkelord