general

Ståle Solbakken sendte tekstmelding til TV 2-ekspert etter uttalelser: – Dårlig av meg

NRK Toppsaker • 23 Jun 2026, 19:26

Ståle Solbakken sendte tekstmelding til TV 2-ekspert etter uttalelser: – Dårlig av meg
Tidlig tirsdag morgen sendte Ståle Solbakken tekstmelding og la seg flat etter uttalelser han kom med etter Senegal-kampen.
Les originalartikkelen

Relaterte artikler etter nøkkelord