Sankthans på Tjøtta ble i år feiret på det trivelige utearealet ved småbåthavna. Etter en regnfull dag ble det opphold og godt utevær på midtsommerkvelden. På Tjøtta ble det tent bål og satt ut store griller der folk samlet seg etter at Tjøtta Skolekorps hadde holdt konsert i hallen – en hall som for mange […]
Denne saken St. Hans-kvelden lyste opp er hentet fra Helgelands Blad.