general
Utforkjøring – tre personer til sykehus
NRK Nordland • 26 Jun 2026, 04:05
Det har vært en utforkjøring langs E10 ved Karlsvågen i Vågan. En personbil med tre personer har kjørt av veien.
– Det er store materielle skader på kjøretøyet og de tre involverte ble fraktet til Gravdal sykehus med ambulanse. Kjøretøyet er ikke til hinder for annen trafikk. Politiet er på stedet og gjør undersøkelser, sier Morten Aleksander Sørensen i Nordland politidistrikt.
Les originalartikkelen