general
Strømmen har gått på Tons of Rock – igjen
NRK Toppsaker • 24 Jun 2026, 15:14
Klokka 17.14 har strømmen gått på Tons of Rock igjen, opplyser NRKs reporter på stedet.
Det er andre gang i ettermiddag at strømmen går. Strømmen var borte i noen minutter før den kom tilbake.
Strømbruddet førte til at det var stille på scenene en periode. Også pariserhjulet på området stoppet opp.
Festivalen startet tidligere onsdag, med Black Debbath som første band ut på hovedscena.
Les originalartikkelen