general
Naboer slo alarm om råkjøring: Ung bilfører ble målt til 200 km/t
NRK Toppsaker • 22 Jun 2026, 16:55
Naboer sprakk og varslet politiet i sosiale medier. Det endte med at en fersk sjåfør mistet lappen etter å ha dundret gjennom 80-sonen i 200 kilometer i timen.
Les originalartikkelen